joi, 15 octombrie 2009

O nouă pasiune?

După ce am postat anunţul cu astrogramele natale, am fost întrebată dacă eu mă ocup cu aşa ceva. Nu, nu eu le fac, nu am asemenea aptitudini. E vorba despre o cunoştinţă de-a mea şi pentru că mi-a făcut şi mie astrograma într-un mod pe care nu-l mai întâlnisem la alţi astrologi, am acceptat să-i fac reclamă pe blogul meu, cu toată încrederea. O recomand fără tăgadă şi vă asigur că cei care vor dori să afle secretele ascunse în stele sau în numele pe care îl poartă, ori cei care sunt interesaţi dacă sunt compatibili cu iubitul/iubita vor fi cu adevărat surprinşi când li se va detaila totul pe hârtie. Mie una mi s-a părut foarte interesant, foarte real şi mi-a atras atenţia şi asupra unor lucruri pe care ar fi indicat să le îndrept. De aceea, repet, recomand cu căldură astrogramele Iunonei.

5 comentarii:

  1. Buna,ti-am trimis o invitatie prin e-mail pentru a deveni autor pe blogul 100ro.blogspot.com,as fi incantat daca ai accepta si te-ai alatura "mini-comunitatii" de bloggeri.Bafta si te astept.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vad ca ne urmaresti blogul,iti multumesc :) Accepta invitatia pe care ti-am trimis-o prin g-mail si vei putea publica articolele pe blog ca si cum ar fi al tau.Toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dă-i bătaie şi ia de aci: http://dashalovinganimals.blogspot.com/2009/12/vremea-premiilor.html
    te pupez

    RăspundețiȘtergere
  4. Doresc artistei ardelence un an bogat in impliniri pe toate planurile, cu multa sanatate si iubire!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Tasha!Iti doresc si tie multe impliniri si cit mai multa sanatate.Doina

    RăspundețiȘtergere